Velkommen til

Velkommen til mit lille kreative univers.
Til daglig er jeg socialrådgiver og mor til 2 skønne unger. En dreng på snart 6 og en pige på næsten 2...
Elsker at være kreativ og kobler af med mine små projekter...Håber du kan finde inspiration her og links til andre skønne blogs....
Skulle du have brug for at kontakte mig er du velkommen til at sende mig en mail ankrha@hotmail.com

mandag den 20. august 2012

Denne månedskøb...Det dyrt at have ferie..

Ferie og har været både i Sønderborg, på langeland og i vores lokale genbrug..her kommer lidt billeder af denne måneds fund og en enkelt gave som jeg bare ELSKER!

Min nye skønne kaffe kande fra Rice.

så denne i tyskland og måtte eje den..

En tur i Genbrug og fandt gule karklude til 2 kr stykket..


Billede af massivt tysklandskøb.

Elsker denne gave som min søn og hans far har lavet den første dag i SFO.


Karkludene - close -up


Hello Kitty småkage sæt.

Kagepynt fra tyskland

Genbrugsfund...35 kr.




Min søster har syet viskestykker til legekøkkenet... købte viskestykker i netto til  kr og der blev 2 ud af en... så 2, 5 kr pr. stk.

Gave til mig selv;-)

2 kommentarer:

  1. Haha - dig kan jeg lide! Du kan virkelig shoppe igennem - sådan:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Ja nohen gange skal man have lov til, at shoppe:-)

    SvarSlet