Velkommen til

Velkommen til mit lille kreative univers.
Til daglig er jeg socialrådgiver og mor til 2 skønne unger. En dreng på snart 6 og en pige på næsten 2...
Elsker at være kreativ og kobler af med mine små projekter...Håber du kan finde inspiration her og links til andre skønne blogs....
Skulle du have brug for at kontakte mig er du velkommen til at sende mig en mail ankrha@hotmail.com

søndag den 20. maj 2012

KREA - HÅRSPÆNDEHOLDER TIL IDA MUSEN!

Havde købt disse filt fugle med klister bagpå i 10´eren og kunne ikke helt finde ud af hvad jeg skulle med dem...Løsningen blev, at jeg satte dem på farvet baggrundspapier og klippede dem ud. Satte dem på snor med farvet træperler (også fra 10éren) og det er nu den fineste hårspædeholder til min Lille Ida Mus.















Ingen kommentarer:

Send en kommentar