Velkommen til

Velkommen til mit lille kreative univers.
Til daglig er jeg socialrådgiver og mor til 2 skønne unger. En dreng på snart 6 og en pige på næsten 2...
Elsker at være kreativ og kobler af med mine små projekter...Håber du kan finde inspiration her og links til andre skønne blogs....
Skulle du have brug for at kontakte mig er du velkommen til at sende mig en mail ankrha@hotmail.com

søndag den 15. april 2012

Bryllupsweekend...Helt alene - kun mor og far!

Efter en aflyst bryllupsweekend i december, ungerne blev syge, var det med længsel, at vi så frem til en hel weekend alene, kun mor og far! 
Turen gik fredag den 30 marts 2012 mod Sorø storkro og ungerne skulle passes af moster og min niece.

Vi kørte ved middagstid og tog et smut til Næstved for at shoppe... blandt andet en del til at være kreativ hos Søsterenes G`s! 
Dejligt bare at shoppe og nyde alene tiden:-)



Sorø Storkro... Danmarks største stråtag!
Vejret var perfekt da vi kørte op mod hotellet... skønt sted!



Velkomst med navn på tv skærmen... manden synes det var COOL!




Havde selvfølgelig sørget for lidt lækkert til når vi ankom... Delte en skøn "Orla" øl i total ro.




Lækker dobbelt seng...
Den skulle indtages efter aftensmaden... Vi spiste på hotellet... Det var god mad men der var for lidt af den... Manden og jeg måtte et smut i pølsevognen bagefter for, at tage den værste sult...



Lørdagen startede med overdådigt morgenbord...Der var alt! Efter sulten var stillet var det tid til, at hoppe i poolen og en tur i boblebadet! 
Da sulten og badet var klaret stod den på en lille gåtur om Pedersborg sø.















Efter gåturen endte vi tilbage på hotellet hvor vi hurtigt skiftede tøj og kørte til Ringsted..
Vi skulle spise i Ringsted, et lækkert gavekort fra kollegaerne skulle bruges og denne gang blev vi mætte...
Da vi spiste tidligt tog vi tilbage til Sorø og var en tur i biffen..
"En kongelig Affære"
Ikke lige madens stil...han sov men jeg synes den var god...



Søndag og sidste dag...
Tiden er gået så stærkt...
Madmesse i Sorø var vores sidste lille udflugt..
Disse billeder er inspiration derfra:-)










Ingen kommentarer:

Send en kommentar